Dincolo de produse si servicii impecabile, o experienta pe masura asteptarilor dumneavoastra.

POVESTEA OCHELARILOR DUMNEAVOASTRA

Etapa initiala

Povestea ochelarilor dumneavoastra a inceput in Oradea, in anul 1994, in atelierul de optica medicala purtand numele sotului meu. Cu fiecare nou client castigat, Optica Ovidiu a inteles din start ca succesul unei afaceri, ce pune in centrul sau sanatatea vizuala, nu poate fi atins decat printr-o abordare personalizata a fiecarui purtator de echipamente optice. Anii de-atunci au fost cei mai dificili. Degrosarea lentilelor minerale se facea fie manual, fie cu aparatura semiautomata: slefuirea dupa sablon se executa cu discuri abrazive de o granulatie medie. Finisarea, la randul ei, se efectua la limita dintre mecanizat si artizanal. Cu timpul, profitul a fost reinvestit in cresterea afacerii, Optica Ovidiu reusind sa detina un set de aparate din ce in ce mai performante.

Etapa dezvoltarii

In anul 1996, atelierul incepe sa devina un punct forte al serviciilor de executie la comanda a ochelarilor. O data cu comercializarea lentilelor organice – din rasina columbiana, se diminueaza riscul spargerii accidentale si scade greutatea sistemului optic, crescand viteza de executie si calitatea montajului, astfel ca, proportional, creste satisfactia clientilor. Ei devin cei mai buni mesageri ai brandului Optica Ovidiu. Procesul de dezvoltare a afacerii este armonizat cu o noua optiune, ce are in centrul de greutate colaborarea cu un fabricant important de lentile oftalmice corectoare. Relatia cu HOYA VisionCare are deja peste 16 ani, perioada in care purtatorii de Optica Ovidiu au experimentat multiple fatete ale unui obiect destinat deopotriva sinelui si relatiei sale cu lumea. Daca lentilele minerale au reprezentat punctul de plecare si au constituit o punte de legatura, lentilele organice au participat decisiv la diferentierea ochelarilor executati de Optica Ovidiu si transformarea atelierului intr-un salon de optica.

O afacere de familie inceputa cu pasiune

Etapa de maturitate

Anii 2000 constituie startul noii etape de consolidare a afacerii, salonul din Piata 1 Decembrie fiind cel mai vizibil magazin de optica din Oradea. Grija pentru detalii se reflecta in grija pentru livrarea unui dispozitiv optic individual precis calibrat, pasiunea, competenta si responsabilitatea echipei fiind atributele cheie unui prestator de servicii orientat catre performanta fara cusur. Purtatorii nostri stiu ca obiectul ce-l poarta constituie o dovada de perfectiune tehnica. Investind continuu in infrastructura de atelier si cabinet, Optica Ovidiu a devenit recunoscuta atat pentru precizia si acuratetea prescriptiilor, cat si pentru aspectul si calitatea montajelor realizate in laboratorul lui Ovidiu.

Optica Ovidiu azi

„Poveste ochelarilor dumneavoastra” a ajuns sa fie un subiect de interes deoarece ati ales sa va acordati timp pentru vederea dumneavoastra. Daca azi, Optica Ovidiu a devenit un reper national in privinta calitatii serviciilor din domeniul opticii si optometriei, faptul se datoreaza sinergiei dintre oameni, competente, arta si tehnologie aplicata. Optica Ovidiu este o poveste de succes, avand la baza un element esential: coeziunea dintre soti care a garantat evolutia unei initiative familiale si transformarea acesteia intr-o afacere destinata cresterii calitatii vietii locuitorilor Oradei.

Incepand cu iulie 2016, Optica Ovidiu va asteapta in noul magazin din Piata 1 Decembrie, un spatiu ce reflecta o noua atitudine. Cu ajutorul luminii si materialelor, designul isi indeplineste rolul de element integrator, evidentiind relatia dintre tangibil si intangibil, dintre produse si servicii, dintre vedere si imaginatie.

Parafrazand cugetarea lui Malraux, „optica medicala a secolului XXI va fi o experienta multisenzoriala sau nu va fi deloc.”

Demian Rodica

General Manager & Fondator Optica Ovidiu

Valorile Optica Ovidiu

Integritate

Dintotdeauna, produsele si serviciile au fost oferite la cel mai inalt nivel, fara a face rabat de la calitate.

Loialitate

Exista clienti Optica Ovidiu care sunt clienti inca de la inceputuri. Exista branduri cu care lucram inca de la inceputuri. Exista colegi care sunt alaturi de noi, de la inceputuri.

Respect

Important atat in relatia cu clientii nostri, cat si in relatiile cu colegii de munca. Un element valoros, care ramane in amintirea oamenilor.